Energia julgeolek ja jätkusuutlikkus
Kuidas tagada Eesti energiajulgeolek ja energia tootmise jätkusuutlikkus, sh keskkonnaõbralikkus?
“Ma ei olnud kunagi varem ühtegi projekti ei juhtinud ega selles osalenud. Ma ei teadnudki misasi on projekt. Kui meie õpetaja selle ideega tuli, et me võiksime proovida õppida läbi praktiliste probleemide lahendamise, siis ma alguses olin kahtlev aga läksin siiski kaasa ja nüüd ma enam teisiti õppida ei tahakski!” Maris, 14
“Õpetajana sain ka ise kogemuse võrra rikkamaks ning veendusin, et inglise keele õppimist ja õpilaste eluks ettevalmistamist on võimalik eluliste probleemide lahendamise kaudu palju huvitavamaks muuta. Huvitavaks väljakutseks osutus ka mõne õppija veenmine rühmatöö kogemuse vajalikkusest ning võimalusest selle kaudu midagi olulist õppida.” Merike Saar, inglise keele õpetaja, Tallinna Prantsuse Lütseum
“Ühes projektis läksid õpilased enne jõule vanadekodusse ja õpetasid seal vanuritele sotsiaalmeedia kasutamist, et nad saaksid oma sugulastega interneti kaudu suhelda.” Raivo Juuraku kokkuvõte Õpetajate Lehes 20.sept 2019
“Liitusin projektiga, sest see tundus huvitav ja nüüd näen, et ma aitan muuta Eesti haridussüsteemi paremaks ja mõtekamaks, kui see varem oli, sest Proovikivi kaasab kogu ühiskonda ja kõik saavad osalemisest ühtmoodi kasu.” Oskar, 23, üliõpilane
Kuidas tagada Eesti energiajulgeolek ja energia tootmise jätkusuutlikkus, sh keskkonnaõbralikkus?
Tukle kampa mõtlema, mida saame teha, et tõsta noorte osalust ja parandada meie demokraatia kvaliteeti!
Kuidas tõsta teadlikkust vaimse tervise probleemidest ja inimeste oskusi nendega tegeleda?
Sinu väljakutsest võivad kasvada mõjusad algatused!
Palju räägitakse ja kirjutatakse viimastel aastatel üksildusest, mis kasvab üle maailma. Samuti Eestis. Üksildus on midagi muud kui üksindus, mille inimene valib omal vabal tahtel.
Mis oleks, kui mõtleksime jäätmetest kui ressursist? Me viskame ära nii palju asju, mille valmistamisse on keegi pannud oma loovuse, energia, raha, materjale, loodusvarasid…